Retour- en terugbetalingsbeleid

Viqa.nl Retour- en restitutiebeleid – Shoe Emporium

Bedankt dat u Viqa.nl heeft gekozen als uw go-to-bestemming voor kwaliteitsschoenen. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we hebben de volgende algemene voorwaarden opgesteld om een naadloos retour- en terugbetalingsproces voor uw schoenenaankopen binnen Nederland te garanderen.

Retourperiode van 30 dagen

Viqa.nl – Shoe Emporium biedt een royale retourtermijn van 30 dagen, waardoor u binnen 30 dagen na ontvangst van uw schoenaankoop een retour kunt aanvragen. Om voor retournering in aanmerking te komen, moet het schoenproduct ongeopend, ongebruikt en in de originele verpakking zijn. Geldig aankoopbewijs is vereist.

Een retourzending initiëren

Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via e-mail op contact@viqa.nl. Na goedkeuring ontvangt u van ons een retourverzendlabel en gedetailleerde verzendinstructies. Houd er rekening mee dat retourzendingen zonder voorafgaande toestemming niet worden geaccepteerd.

Retourlabels voor klanten

Voor defecte schoenproducten: Download/print het meegeleverde retourlabel.
Als de klant spijt heeft: Download/print het meegeleverde retourlabel.

Retourperiode

Klanten hebben een periode van 30 dagen om een retourzending te starten vanaf de datum waarop ze hun schoenproduct hebben ontvangen.

Geaccepteerde productvoorwaarden voor retourzendingen

Wij accepteren retourzendingen voor schoenproducten die ongeopend en ongebruikt zijn.

Herbevoorradingskosten

Bij Viqa.nl geloven we in transparant beleid; daarom worden er geen herbevoorradingskosten in rekening gebracht op retourzendingen.

Retourverzendkosten voor klanten

Voor defecte schoenproducten: geen verzendkosten voor retourzending.
Voor spijt van klanten: Klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten voor retourzending.

Beschadigde of onnauwkeurige producten

Als u een beschadigd of onjuist schoenproduct ontvangt, laat het ons dan onmiddellijk weten via e-mail op contact@viqa.nl. Wij begeleiden u door de noodzakelijke stappen voor vervanging of terugbetaling.

Uitwisselingen

Viqa.nl verwerkt uitsluitend ruilingen voor defecte of beschadigde schoenproducten. Voor vragen over ruilen kunt u het postadres van onze winkel gebruiken.

Restauratiekosten

Er worden geen herstelkosten in rekening gebracht op uw retourzendingen.

Terugbetalingen

Na ontvangst en inspectie van uw retourzending zullen wij u zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Bij goedkeuring wordt uw oorspronkelijke betaalmethode gecrediteerd. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijden kunnen variëren, afhankelijk van uw bank of creditcardmaatschappij.

CONTACTGEGEVENS:

Commerciële naam: Viqa

Telefoonnummer:+358 45 73999847

E-mail: contact@viqa.nl

Fysiek adres: Herengracht 209, 1016 BE Amsterdam, Nederland