Veelgestelde vragen
HOE KAN IK MIJN BESTELLING PLAATSEN?
Kies eenvoudig uw stijl op de productpagina, klik vervolgens op de knop "Toevoegen aan winkelwagen" en volg de eenvoudige stappen om uw bestelling te voltooien.
Wij maken uw bestelling klaar en laten u weten wanneer deze onderweg is!
HOE LANG DUURT HET OM MIJN BESTELLING TE VERZENDEN?
Bestellingen worden doorgaans binnen 0-2 werkdagen verzonden. Voor bestellingen in Frankrijk duurt de verzending nog eens 3 tot 7 werkdagen.
MIJN TRACKINGNUMMER WERKT NIET
Het kan 0-2 dagen duren voordat trackingnummers in het systeem van de koerier verschijnen. Het kan voorkomen dat de koerier een bestelling kwijtraakt. Als het trackingnummer binnen een paar dagen nog steeds niet werkt, neem dan contact op met de vervoerder.
IK HEB HULP NODIG BIJ EEN LATE BESTELLING
Bestellingen worden doorgaans binnen 0-2 werkdagen verzonden. Voor bestellingen in Frankrijk duurt de verzending nog eens 3 tot 7 werkdagen.
Indien uw bestelling na 10 werkdagen (binnenlands) nog niet is aangekomen, neem dan contact op met ons team, wij helpen u graag verder.
WELKE SOORT BETALINGEN ACCEPTEER U?
Wij accepteren Visa en Mastercard.
WANNEER WORDT MIJN KAART OPGELADEN?
Direct nadat uw bestelling succesvol is geplaatst.
HOE VEILIG IS MIJN PERSOONLIJKE INFORMATIE?
We houden ons aan de hoogste industrienormen om uw persoonlijke gegevens bij het afrekenen en kopen te beschermen.
Uw creditcardgegevens worden tijdens de verzending gecodeerd met behulp van Secure Socket Layer (SSL)-technologie, die op internet veel wordt gebruikt voor betalingsverwerking. Uw creditcardgegevens worden alleen gebruikt om de gevraagde transactie te voltooien en worden vervolgens niet opgeslagen.
CONTACTGEGEVENS:
Commerciële naam: De-Viqa
Telefoonnummer:+358 45 73999847
E-mail: contact@de-viqa.nl
Fysiek adres: Herengracht 209, 1016 BE Amsterdam, Nederland